אני מתנדב במרחב יפת"ח ומרחב ירקון יש ברשותי ביפר . רציתי לדעת אם אני אוכל לצרוב אותו כדילקבל דיווחים על מצבי חירום אשר באיזור ת"א שכך אוכל להגיע ולעזור בזמן אמת
מה זה קשור ל"הצלה" .. .כל הקריאות וכל הביפרים שלנו שייכים ומחוברים למ.ד.א. - עליך לפנות לגרום במ.ד.א. ת"א לבקש אישור צריבה והכל לשיקול דעתם. זה לא קשור לאנשים ב"הצלה".