שאלה במקום !
טוב אז למי שלא מכיר - נסביר . .
(תאר"ן - ר"ת : תחנת איוש, רק ניינטער. .. . )
כנראה היה חסר מניין בבית הלל ובעל ה. . הגיע להשלים מניין (או מכל סיבה אחרת :).
-- וברצינות יותר . . תאר"ן - ר"ת : תחנת אירוע רב נפגעים. האמבולנס מכיל ציוד עזרה ראשונה לטיפול בנפגעים רבים כמו אלונקות עירויים ערכות חבישה החייאה ועוד . התאר"ן מוקפץ לכל אירוע שהוכרז כ -אר"ן - אירוע רב נפגעים, לצורך סיוע במקרה הצורך ח"ו .
אז מה באמת הוא חיפש בב"ב - כרגע זה רכב שבתהליך שיפוצים והיה בדרכו לטיפול או לצורך שיפוץ.
--
ואם כבר אז כבר:
לתושבי דרום העיר השואלים מדוע מסתובבים אמבולנסים באזור או חונים בלילות ובשבתות ליד בתי המתנדבים אז ככה: עקב המצב החמור השורר בארצינו הקדושה ובנסיונותיהם של צוררי היהודים לחבל ולפגוע בתושבי ישראל החפים מפשע, ולמען תיהיה אפשרות לתת מענה מהיר יותר במקרה הצורך ח"ו, ישנה הוראה ממגן דוד אדום להוציא כוננים - אמבולנסים כדי שיהיו מוכנים באופן מיידי להקפצה ח"ו.
ע"כ בנתיים ..
צוות דרום.
תוקן על ידי - צוות_דרום - 31/01/2006 12:23:20
|
|