בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

צוות דרום: מה התאר"ן בשטיבלאך 'בית הלל'?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2006 11:59 לינק ישיר 
צוות דרום: מה התאר"ן בשטיבלאך 'בית הלל'?


צוות דרום:

אולי תספרו לנו מה התאר"ן (דן 7) של ר"ג, חיפש היום בביהכ"נ "בית הלל" (בשטיבלאך)?

עיניים רבות נזקפו בתמיהה. תושבי האזור לא ידעו בכלל מה זה הרכב הזה...

נו, אולי תשתפו אותנו?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 12:24 לינק ישיר 

שאלה במקום !


טוב אז למי שלא מכיר - נסביר . .

(תאר"ן  - ר"ת  :  תחנת איוש, רק ניינטער. .. . )

כנראה היה חסר מניין בבית הלל ובעל ה. . הגיע להשלים מניין  (או מכל סיבה אחרת :).


--
וברצינות יותר . . תאר"ן  - ר"ת  :  תחנת אירוע רב נפגעים.  האמבולנס מכיל ציוד עזרה ראשונה לטיפול בנפגעים רבים כמו אלונקות עירויים ערכות חבישה החייאה ועוד .
התאר"ן מוקפץ לכל אירוע שהוכרז כ -אר"ן - אירוע רב נפגעים,  לצורך סיוע במקרה הצורך ח"ו .

אז מה באמת הוא חיפש בב"ב - כרגע זה רכב שבתהליך שיפוצים והיה בדרכו לטיפול או לצורך שיפוץ.

--

ואם כבר אז כבר:

לתושבי דרום העיר השואלים מדוע מסתובבים אמבולנסים באזור או חונים בלילות ובשבתות ליד בתי המתנדבים אז ככה:
עקב המצב החמור השורר בארצינו הקדושה ובנסיונותיהם של צוררי היהודים לחבל ולפגוע בתושבי ישראל החפים מפשע, ולמען תיהיה אפשרות לתת מענה מהיר יותר במקרה הצורך ח"ו, ישנה הוראה ממגן דוד אדום להוציא כוננים - אמבולנסים כדי שיהיו מוכנים באופן מיידי להקפצה ח"ו.

ע"כ בנתיים ..

צוות דרום. תוקן על ידי - צוות_דרום - 31/01/2006 12:23:20



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 17:36 לינק ישיר 




"צוות דרום" - עם הפנים ללקוח...

יפה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2006 22:08 לינק ישיר 

סתם כי כולם מתלהבים להביא אמבולנס הביתה , בשביל הילדים




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > צוות דרום: מה התאר"ן בשטיבלאך 'בית הלל'?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext