ממש עכשיו - התבשרנו על קבלת לידה - מזל טוב !!
כן כן .
ממש עכשיו התבשרנו על קבלת לידה מוצלחת ב"צוות דרום" .
ביפר סטנדרטי על לידה ברח' קהילות יעקב ו . . בכירי הצלה גוש-דן מצוות דרום "טסים" למקום . המתנדב אלעזר קליין שהגיע ראשון למקום "אמר שלום.. וברוך הבא" לנילוד שהחל כבר לצאת לעולם, במיומנות רבה החל בתהליך קבלת הלידה לה הצטרפו החובש הבכיר צ.רודיך , וליאור קורח מצוות צפון, .. תוך שניות מס' קריאת "מזל טוב" וקול בכי הדהד בחלל החדר...
לאם לתינוק שלום ! מ ז ל ט ו ב ! ! !
ברכה מיוחדת למשפחה המאושרת - מ"צוות דרום" ומ"הצלה גוש-דן" - יזכו ההורים לרב נחת מכל יוצאי חלציהם לאושר ועושר והמון בריאות. -
שירבו שמחות בישראל.
|
|