בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ממש עכשיו - התבשרנו על קבלת לידה - מזל טוב !!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/2/2006 10:28 לינק ישיר 
ממש עכשיו - התבשרנו על קבלת לידה - מזל טוב !!

 כן כן .

ממש עכשיו התבשרנו על קבלת לידה מוצלחת ב"צוות דרום" .

ביפר סטנדרטי על  לידה ברח' קהילות יעקב ו . . בכירי הצלה גוש-דן מצוות דרום "טסים" למקום .
המתנדב אלעזר קליין שהגיע ראשון למקום "אמר שלום.. וברוך הבא" לנילוד שהחל כבר לצאת לעולם, במיומנות רבה החל בתהליך קבלת הלידה לה הצטרפו החובש הבכיר צ.רודיך , וליאור קורח מצוות צפון, .. תוך שניות מס' קריאת "מזל טוב" וקול בכי הדהד בחלל החדר...

לאם לתינוק שלום !   מ ז ל   ט ו ב ! ! !

ברכה מיוחדת למשפחה המאושרת - מ"צוות דרום" ומ"הצלה גוש-דן"
- יזכו ההורים לרב נחת מכל יוצאי חלציהם לאושר ועושר והמון בריאות. -

שירבו שמחות בישראל.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2006 01:15 לינק ישיר 

 יקראו לילד " דער קליינער קורח".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ממש עכשיו - התבשרנו על קבלת לידה - מזל טוב !!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext