בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד קשה היום בבוקר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2006 01:04 לינק ישיר 
ת.ד קשה היום בבוקר

היום בשעה 6:30 בבוקר היה ביפר לכל הצלה יו"ש

על ת.ד קשה בן צמות תפוח למרדה
נט"ן ירקון 11 (מאריאל)
מדבר בשני פצועים קשה
לאחר כה 10 דקות יצא עד ביפר שמדבר באחד ישראלי אחד ערבי
לאחר 2 דקות יוצא למקום אמבולנסים רבים של ישובי השומרון (על ע"י מוקד ירקון)
גם אני המתנדב של אזור דן היה שם
לאחר חצי שעה של החיאה נקווה המות על ערבי
הישראלי פנו במצב קשה עד אנוש ע"י ירקון 11 הפראמדיק מאויה אמר לנו היום שמצב של הישראלי ישתפר בדרך




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד קשה היום בבוקר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext