בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ממשיכים בהשתלמויות: ההרצאה הבאה - ביום שני

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2006 17:47 לינק ישיר 
ממשיכים בהשתלמויות: ההרצאה הבאה - ביום שני



במסגרת סדרת ההשתלמויות למתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן"

תתקיים בע"ה ההרצאה השניה של הפאראמדיק תומר גולן

ביום שני הקרוב, ח' בשבט (6 בפברואר)

בתחנת מד"א ברמת גן

בשעה 20.00.



כולם מוזמנים!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ממשיכים בהשתלמויות: ההרצאה הבאה - ביום שני
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext