ביום חמישי אתמול אני ושרגא פתחנה בשעה 11 ולא יוצא לנו להגיע וללמוד כמו כל יום חמישי אז סליחה שבוע הבא חמישי הבא
פאלפון
איפה בדיוק בביפר או בפלאפון????
ולכן לא התייחסת להודעות אהההה