בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

2 דקורים הלילה בת"א - פעמיים חדר טראומה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/2/2006 10:36 לינק ישיר 
2 דקורים הלילה בת"א - פעמיים חדר טראומה.

לילה מתיש..

היינו בתגבור בת"א ו.. .  (דן 46   - עם הצוות הקבוע  ש.בוקשפן, חזי ג. וא,קליין.)

1)  יש לכם דקירה ב.. חכמי ישראל בת"א. .   OK! בדרך .
במקום מצאנו בן 24 שנקר מ"סיבה לא ברורה" בכניסה לביתו, לאחר שהדימום לא פסק במשך כ - שעה!! ולאחר שחיפש אצל כל השכנים חוט ומחט לתפור את החתך - הוא נזכר להתקשר למ.ד.א.

פונה במצב קל לאיכילוב שם התברר כי נפגע בעורק ראשי, טופל בחדר הטראומה ..צריבת העורק ותפירה.

2)   [ השעה 4.29 ]   דקור ב.. האצל 1 שכונת התקווה ת"א - - - אנחנו בדרך. אמר הקשר ..

[השעה 4:32] אנחנו במקום.
בן 27 דקור בחזה שמאל ל"טענתו" דקירה אחת אבל עמוקה מאד. לאחר שהתווכח עם בחור אחר בחנות לממכר סיגריות.
דן מ- 46 .. שומע.. דחוף נט"ן לפגיעת חזה נראיית כקשה.   מ.. יש רק במז"א  הוא בדרך.
1..2..3.. לא מאבדים שניה אשרמן מיטה חמצן חיוך לסובבים ואופ אופ לאמבולנס.

[השעה 4:35] שוב בקשר דן מ- 46 אנחנו מתחילים פינוי איפה נט"ן? . . אוי הוא לא יספיק  הוא ממש רחוק עדיין.. OK נסיעה טובה אנחנו מפנים לאיכילוב בבקשה להכין חדר טראומה.

[השעה 4:42 ] אנחנו סגורים איכילוב נכנסים לחדר.
כל הכבוד עבודה מקצועית ומהירה קידמו את פנינו הצוות הבכיר בבית החולים. בידקה מהירה גילתה נזק כבד לריאה השמאלית. ניקוז חיפוש וריד שלא נמצא. לבסוף טיפול ללא הרדמה.


שימו לב לזמנים במקרה השני. . (הזמנים מדוייקים מיומן המוקד)



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2006 02:50 לינק ישיר 

אז חבל שאתה לא חזור לצוות חחחחחחחחח

צוות לא משנים עד שאחד פרש נכון שרגא?

אני את הצוות שלי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/2/2006 18:58 לינק ישיר 

הבנתי ולכן אני חוזר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/2/2006 18:09 לינק ישיר 

תודה ל

חזקי (ק. משמרות לילה )
רז (משגר)
ויוני( משגר 2)

על לילה כל כך יפה ומנה לצוות 46 צוות 46 יוצא למאכז על פי בקשה של מוקד דן (חזקי)
לעזור לאילן אבל לא ממש עזרנו כי גם אילן ישן אבל לא כמה כל שישי לילה

צוות 46 יום חמישי הבא ר'ג ולא מרכז



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 2 דקורים הלילה בת"א - פעמיים חדר טראומה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext