בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. יגאל אלון ת"א - פצוע קל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/2/2006 10:42 לינק ישיר 
ת.ד. יגאל אלון ת"א - פצוע קל
מצורף קובץ


בלה.. בלה..  

מישהו ניסה לעשות יוטר ברמזור אדום והתוצאה ..  פצוע קל. והתמונות ..


שוב בטיפול צוות ליל שישי , ש. בוקשפן חזי ג. וא. קליין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2006 11:47 לינק ישיר 

אני חייב לבעיר את תשומת לבכם לגבי ה "יוטר"
מקור המילה מגיע מאנגלית. U turn. מה שאומר: סיבוב בצורת U.
יש כאלה שמעוותים את זה ל"יוטה", ל"יוטר" ועוד.


נא ערנותכם!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/2/2006 10:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2006 10:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

0..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. יגאל אלון ת"א - פצוע קל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext