| נשלח ב-5/2/2006 09:48 |
|
| |
עכשיו: ב.מ. דקר 3 אנשים באוטובוס בפ"ת. כוחות הצלה במקום.
בן מיעוטים דקר 3 אזרחים ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת. טרם התברר מצבם. נסיבות האירוע נחקרות.
כפי הנראה מדובר באירוע פ.ח.ע. דיווחים טוענים שהמחבל נתפס.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/2/2006 09:53 |
|
| |
עידכון:
כונני הצלה גוש-דן במקום מדווחים:
מדובר בפצוע 1 אנוש, 1 קשה, והשאר קל.
כאמור מחבל ערבי שנסע במונית שירות החל לדקור את הנוסעים, שוטרים שחשו למקום השתלטו עליו וכעת הוא נחקר. כל החולים פונו לבית החולים הסמוך.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/2/2006 09:59 |
|
| |
לסיכום:
לפני זמן קצר נמסר על אירוע דקירות בתוך מיניבוס שירות - קו 51, ברח' זבוטינסקי בפ"ת.
המונית היתה בדרכה מפ"ת לת"א. ברח' זבוטינסקי, בסביבת המפעל "אוסם", קם נוסע פלס' והחל לדקור את הנוסעים.
כוחות גדולים של מד"א, "הצלה גוש-דן", בטחון ומשטרה יצאו למקום.
כונן מד"א "הצלה גוש-דן" איש יחי' האופנועים אלעזר קליין הגיע למקום במהירות רבה בעזרת האופנוע עליו רכב.
אלעזר מספר: "מדובר בגבר ערבי שדקר נוסעים בתוך מונית שירות. נפגעת אחת במצב קשה מאד שפונתה מונשמת, ושניים נוספים במצב בינוני".
כל הפצועים פונו לביה"ח "בילנסון" בפתח-תקוה.
המחבל הדוקר, נוטרל בידי הנוסעים ונעצר בידי כוחות המשטרה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-5/2/2006 10:24 |
|
| |
עדכון :
לדאבון ליבנו קיבלנו הודעה על מותה של אחת הפצועות. ה.י.ד.
בנוסף התדרדר מצבו של פצוע נוסף וכעת הוא אנוש.
תודה למתנדבים משה לודמיר ואלעזר קליין על הטיפול המסור בנפגעי הפיגוע בפ"ת.
לינק לוידיאו בו נראים המתנדבים בזירת הפיגוע בפתח תקוה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3211146,00.html
תוקן על ידי - הצלה_דן - 05/02/2006 14:31:47
|
|
|
|
| נשלח ב-5/2/2006 16:42 |
|
| |
שמה של ההרוגה היא כינרת בן שלום בת 71 מפ"ת הי"ד
|
|
|
|
| נשלח ב-6/2/2006 14:14 |
|
| |
הוא ע-נ-ק!
- מי?
אין עליו!
- נו, מי?
הוא גדול!
- נו כבר, מי?
מה השאלה?
- למי אתה מתכוין?
מה השאלה, בכלל?!
- די! נו, מי?
> > > קמב"ץ צוות דרום < < <
|
|
|
|
| נשלח ב-7/2/2006 11:03 |
|
| |
דייייי אני מסמיק ...

|
|
|
|
|