נכון להיום (וזה לפני השיחה שלי עם אילן/גיא שקד /ברוך רובין חברי הטוב/שרגא/ ומתנדבי ר'ג)ב1.3.06 אני עזוב את התחנה שלנו לאזור אחר (ירקון) בלב ברר בגלל כסח עם אחד הפראמדיקים בתחנה מקווה שניפגש פה ושם אני עדיין יעשה משמרות בדן אבל אחד לשנה עם לא פחות
-- חזי תשקול היטב את צעדיך -- אתה מתמודד על המקום הראשון ברשימת החיסול שלי .. . מה צריך להיות ???????????????
אכי מחשובת רבות בנשא עם גיא שקד ועם חברי הטוב אילן ודיבר עם יואב ואחי הגדול ערן אני לא עבר לירקון אני נאשר באזור שלי עד מתי שבא לי מה שכן אני יעשה גם משמרות בירקון
חזי! רק זה היה חסר לך ולנו... אנו שמחים שבזכות החברים הטובים שינית את החלטתך הראשונה ואתה נשאר עמנו. עם חיכוכים ואי-הבנות ניתן תמיד להסתדר, בפרט עם שורה כזאת של חברים טובים. אז, להתראות...
חזי!
רק זה היה חסר לך ולנו...
אנו שמחים שבזכות החברים הטובים שינית את החלטתך הראשונה ואתה נשאר עמנו.
עם חיכוכים ואי-הבנות ניתן תמיד להסתדר, בפרט עם שורה כזאת של חברים טובים.
אז, להתראות...
ה