בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה מגובה בגן משחקים ברח' עזרא ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/2/2006 17:22 לינק ישיר 
נפילה מגובה בגן משחקים ברח' עזרא ב"ב

 


היום בשעות הצהריים, התקבלה קריאה על ילד שנפל בגן משחקים ברח' עזרא 72 בבני-ברק.


 


החברים מ"צוות דרום" של מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יצאו למקום בהרכב רחב.


 


איש יחי' האופנועים יהודה לונדנר שהגיע תוך זמן קצר, דיווח:


"מדובר בבן 12 שנפל ממגלשה בגובה של כ-2.5 מטרים, חבלות יבשות, עם סיפור של איבוד הכרה קצר. כרגע, בהכרה".


 


יחד עם החברים צבי רודיך, אשר שלומוביץ, אשר ברדה וחיים זלצר, שהצטרפו אליו, קיבל הילד את המענה הרפואי הראשוני שכלל קיבועים והעשרה בחמצן.


 


צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראדמדיק ששי מוהדב (גם "צוות דרום"...), הנהג חיים שטיינברג וד"ר וולרי, שהגיע למקום, העביר אותו למרכז הרפואי "שניידר" לילדים בפתח-תקווה.


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2006 07:54 לינק ישיר 

כן כן...

לאחר שיחה עם יוצר ה"ג'ינגל" הנה החתימה המעודכנת..
תוקן על ידי - צוות_דרום - 10/02/2006 7:52:13



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2006 17:30 לינק ישיר 


אז הכנסת את זה לחתימה אישית?...

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2006 08:52 לינק ישיר 




- - ביום ובלילה, בקייץ ובחורף, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
                -- צוות דרום, לשרותכם בכל מקום --



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה מגובה בגן משחקים ברח' עזרא ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext