בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לאחר שבועיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/2/2006 00:19 לינק ישיר 
לאחר שבועיים

לאחר שבועיים שהמחשב שלי לא היה תקין אני חזרתי בכוחות מחודשים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2006 16:55 לינק ישיר 

ברוך שובך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2006 17:33 לינק ישיר 

 

אבנר!

 

גם למחלץ מקצועי כמוך ארך שבועיים להיחלץ מן הסבך?...

 

בכל אופן שמחים אנו לשוב ולראותך עמנו!

 

וכשאתה אומר 'כוחות מחודשים', אנו בהיכון...

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2006 16:23 לינק ישיר 

אז ככה להצלה דן : למחשב הייתה בעיה רצינית אז זה לקח הרבה זמן ולא רציתי לעשות פורמט.

ובקשר להיכון, רק השבוע היו 3 דירות. אבל כולם חרטה ועוד חרטה בבית חולים תל השומר.
 היו לנו 48 שעות השבוע של 50 ארועים שזה רק לרמת גן המון ארועים אבל כמובן שהכל חרטות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לאחר שבועיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext