נ.ב ובמיוחד שמדובר בבית חולים אז לפעמיים משגרים מספר יותר גדול של צוותים כי בתי אבות ובתי חולים לפנות את האנשים זה יותר קשה כי הם מוגבלים פיזים לא כמו אדם בריא וברמת גן יש בס"כ 6 כבאים במשמרת לא כולל קצין משמרת סגן ק. ויומנאי אז זאת אומרת שצריך מי שהכבה ומי שהחלץ אז זה לא נראה ש3 כבאים הכבו את השריפה ו 3 כבאים החלצו. בארוע הספציפי הזה היה מדובר במחלקת ילדים אז זה היה יותר טוב (עד כמה שאפשר להגיד על זה טוב). אני זוכר ששנה שעבה הייתה שריפה בבית אבות רמת אפעל דירה קומה אחרונה בערה לנו וזה היה בסיעודיים אז ההיינו צריכים גם לכבאות וגם לפנות את הקשישים והיה רק גרם מדרגות אחד ובמעלית לא משתמשים אז אתם יכולים לתאר מה הלך שם שהאחים של הבית אבות וחלק מהכבאים מפנים במדרגות את הקשישים ואנחנו צריכים לעלות ציוד. אז בנס נגמר בלי עבדות בנפש.
|