קצת פוליטיקה לא תזיק.אגודת ישראל שברה את השיא של עצמה והגישה את הרשימה עשר דקות תמימות קודם תום הזמן להגשת הרשימה.בעלזא בחוץ.שישי קיבלו/לקחו גור (כמובן, אלא מי?)סתם שיהיה מעניין.
וזה הסיפור
ולכן בעלזא יצביעו ש"ס לא לפירסום פנימי