בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קצת פוליטיקה לריענון...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/2/2006 00:01 לינק ישיר 
קצת פוליטיקה לריענון...

קצת פוליטיקה לא תזיק.

אגודת ישראל שברה את השיא של עצמה והגישה את הרשימה עשר דקות תמימות קודם תום הזמן להגשת הרשימה.

בעלזא בחוץ.

שישי קיבלו/לקחו גור (כמובן, אלא מי?)

סתם שיהיה מעניין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2006 12:26 לינק ישיר 

ולכן בעלזא יצביעו ש"ס

לא לפירסום

פנימי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/2/2006 13:07 לינק ישיר 

וזה הסיפור





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קצת פוליטיקה לריענון...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext