בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נחל סורק ב"ב חוסר הכרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/2/2006 21:54 לינק ישיר 
נחל סורק ב"ב חוסר הכרה

כונני הצלה בדרך כמו נט"ן ורגיל של דן בדרך



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 09:02 לינק ישיר 

תודה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 08:43 לינק ישיר 




אבנר!

כל הכבוד !!

אתה בכיוון הנכון .. .   שמחים שחזרת. ורק שהמחשב לא יתקע יותר. .

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2006 17:39 לינק ישיר 


אבנר - גדול!

רואים שאכן 'הסתערת' וחזרת לעניינים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2006 13:56 לינק ישיר 

צוות דרום שים לב באיזה שעה שלחתי את ההודעה אולי דקה אחרי הקריאה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2006 12:37 לינק ישיר 


כן כן   והנה הפרטים:

דקות ספורות לפני השעה 10 התקבלה קריאה על חוסר הכרה,
בן 75 שאיבד את הכרתו בשירותים, התמוטט ונחבל בפניו, וחזר להכרתו.

הצוות עמל קשות לחלצו והחל את טיפול החולה.

תוך כדי כך הגיעו למקום צוות אט"ן ב"ב, שהיה מורכב מ .. :
קרן צור וגיא ארזי והמתנדבים: ברק חממי ועוד אחד ..

צוותי הרפואה התקינו מערך נוזלים והחלו בפינוי לביה"ח תה"ש.

החברים מצוות דרום היו במקום:
האחים: א,קליין ו- א קליין (כן כן א. ו- א. .. ) אשר ברדה, וי, גרוניך - בוגר צוות דרום...

בברכת החלמה מהירה - צוות דרום.
-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נחל סורק ב"ב חוסר הכרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext