הייתה שריפה של מספרה במקום לפי מה שהבנתי יש נזקי פיח
מה לעשות לפעמיים אני לא תמיד יוצא לארוע רק שזה יחסית קרוב עלי אני יוצא מהבית ואם אני בתחנה אז אני יוצא
בערה כורסא במקלט
אבנר, אתמול ברחוב מעלה השואבה 2 ברמת גן חיפשתיך ולא מצאתיך.שריפה במקלט של הבנין, לא ידוע רקע, ללא נפגעים. תוקן על ידי - חושב_בכיר - 15/02/2006 23:18:28