בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

צומת עין הקורא: קריסת גשר יש נפגעים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/2/2006 13:34 לינק ישיר 
צומת עין הקורא: קריסת גשר יש נפגעים.
מצורף קובץ

הבוקרבשעה : 11:40 התקבל דיווח על קריסת גשר בבניה בצומת עין הקורא.
כוחות מד"א "הצלה גוש דן" שהגיעו למקום תוך שניות, דיווחו כי מדובר על אחד בינוני ושלושה קל,
מוקד איילון נערך בהתאם והוציא למקום את איילון 12 עם הפראמדיק על רוני אברהם + שלושה רגילים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 16:53 לינק ישיר 

מה  ? ? ? ? ??

ח ד ר   -   ה פ י ק ו ד !!!   חזר לעבודה ?  ? ?

 ברוך שובכם!!

מכל הלב - מחלקת דרום העיר.



 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 16:47 לינק ישיר 

חבל שלא רואים את מתנדבי "הצלה גוש דן" שהגיעו שניות לאחר הקריאה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2006 13:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > צומת עין הקורא: קריסת גשר יש נפגעים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext