לכל מי שיכול לעזור ולהציע היכן אפשר לקנות מערכת כריזה לרכב ומה המחיר תזכו למצוות
נשלח ב-19/2/2006 23:30
שייע, תותים!
אתם - המשטרה - כל השנה, ועל אחת כמה וכמה בפורים מגיעים יחד עם השכל, אחרי הזמן.
נשלח ב-19/2/2006 19:03
אכן החברה צודקיםחבל שלא חשבתי קודם לכן
אבל דוח"ות נותנים גם בפורים .....
נשלח ב-18/2/2006 20:59
לכל המוכרים, חוכמולגית צודקת !
אנא אל תמכרו לפני פורים גם ככה חברי הצלה שיוצאים לאירועים בפורים סובלים מחוסר אימון של הציבור ולא מפנים להם את הדרך כיון ש'המשמחים' למיניהם מפעילים סירנה ורולרים.
נשלח ב-18/2/2006 20:42
יש ביקוש בגלל פורים לעשות לנו הרבה פריילעך (רעש)???
נשלח ב-18/2/2006 20:28
תיצור קשר עם המוכר ..
0543003601 נתנאל
נשלח ב-17/2/2006 16:58
תיצור קשר עם המשרד של הצלה 03-578-99-11 תודה שבת שלום
נשלח ב-17/2/2006 15:46
יש אחד באשדוד שיש לו מערכת כריזה לרכב למכירה במחיר 1000 ש"ח כולל הכל ללא הרכבה...
נשלח ב-17/2/2006 15:38
מצטרף לשאלה... מחפש מערכת כריזה+ קסנון (חדשים או יד שנייה)