בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בית שמאי בבני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/2/2006 01:28 לינק ישיר 
בית שמאי בבני ברק

שריפה בישיבה זה ראשוני



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 01:04 לינק ישיר 

חושב בכיר הנכבד
אני כותב אחרי האירועים ... ולא מיד שיוצא הביפר חח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/2/2006 17:40 לינק ישיר 

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

א-ב-נ-ר!

 

עזוב, לך תסביר להם שיש דברים הזורמים בדם...

תמשיך - לרוץ > להציל > לצלם > ולעדכן.

כשאתה בשטח, הכל שונה.

 

[במאמר המוסגר ו'שלא לציטוט', נציין בדרך אגב, כי גם witty הוא בוגר שירותי כבאות...

 
'מלא וגדוש' - כתבנו פעם - - -]




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 15:27 לינק ישיר 

ויטי קבל על האישור. "טוב"...   אגב, אתה כונן איך יש לך זמן לגלוש. אתה לא רץ לאירועים ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/2/2006 14:31 לינק ישיר 

טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/2/2006 11:51 לינק ישיר 

זה באמת היה נשמע לפי הדווח אירוע גדול.

היה חמוד לראות את משאית הכיבוי נכנסת לרח' בית שמאי....

תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 21/02/2006 11:49:37



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 10:09 לינק ישיר 

א'בכבאות אין כוננים כמו במד"א .
וב' אני לא כל היום מאזין אבל במידה ויש שריפה והיא קרובה אלי אז אני יוצא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 08:12 לינק ישיר 

מה אתה לא כונן ואין לך ביפר ?
אז מאיפה אתה יודע על האירועים בדיוק שהם קורים?
מה יש לך מכשיר קשר ואתה מאזין כל היום לקשר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/2/2006 23:42 לינק ישיר 

אדון witty 
דבר ראשון אין לי ביפר
 דבר שני אני לא שייך לכבאות בני ברק אז אני לא היצא לשטח השיפוט של תחנה אחרת.
דבר שלישי אני לא כונן אז אני לא יוצא לארועים של תחנות אחרות .
דבר רביעי אני יוצא לארועים רק של התחנה שלי אם אני לא במשמרת ואז מצלם אם יש ברשותי מצלמה .
דבר חמישי במידה ויש שריפה גדולה אני מגיע לתחנה ואז יוצא עם הצוותים,או אם זה קרוב יחסית או אם זה באמת גדול אז אני יוצא לסיעה לצוותים, אם משהו לא ברור לך אני אשמח לענות .

                                                 בכבוד. אבנר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 18:36 לינק ישיר 

אז במקום לשבת ולרשום את ההודעות שיוצאות בביפר אז שהאדון יצא למקרה לעזור



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/2/2006 14:16 לינק ישיר 

למה ויטי???? למה ל.....


מדובר בשריפה שהיתה בישיבת פוניבז' הקטנה מתנור חשמלי ב"ה ללא נפגעים.

תמונות בהמשך ב"ה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 11:34 לינק ישיר 

מה?? כל ביפר כוננים שיוצא אתה מיד רץ להכניס לפורום?
גם שילשולים והקאות?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בית שמאי בבני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext