בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

האחים הרשטיק בת.ד. בזבוטינסקי/החלוצים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/2/2006 17:44 לינק ישיר 
האחים הרשטיק בת.ד. בזבוטינסקי/החלוצים
מצורף קובץ

מדובר ביום גשום [זוכרים?? היו ימים כאלה..] התקבל ביפר על ת.ד. בז'בוטינסקי/החלוצים, [החלקה פגיעה מאחור] האחים לבית הרשטיק אבי ושרוליק שגיעו למקום טיפלו בתוך האמבולנס של "הצלה גוש דן" [14] עקב הגשם והקור ב2 תינקות שנפגעו ופונו ע"י אמבולנס של מד"א לביה"ח בלינסון במצב קל





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > האחים הרשטיק בת.ד. בזבוטינסקי/החלוצים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext