האחים הרשטיק בת.ד. בזבוטינסקי/החלוצים
מצורף קובץמדובר ביום גשום [זוכרים?? היו ימים כאלה..] התקבל ביפר על ת.ד. בז'בוטינסקי/החלוצים, [החלקה פגיעה מאחור] האחים לבית הרשטיק אבי ושרוליק שגיעו למקום טיפלו בתוך האמבולנס של "הצלה גוש דן" [14] עקב הגשם והקור ב2 תינקות שנפגעו ופונו ע"י אמבולנס של מד"א לביה"ח בלינסון במצב קל

|
|