"לחצי חזק וזה לא עצר...." ז'בוטינסקי/בן גוריון
מצורף קובץמדובר ברכב מסוג פיאט פונטו שנסע על זבוטינסקי לכיוון מזרח והיה אמור לפנות שמאלה לרח' בן גריון אלא ש... הרכב החליט אחרת ועלה על האי תנועה והוריד רמזור ועמוד שילוט ועוד איזה עמוד או שנים ונעצר. צוות מרכז ברשותו של ה.. ישראל הרשטיק הגיע למקום רק בשביל לשמוע שהנהג מסרב פינוי/טיפול .
ולנו נשאר רק לראות את התמונות שאגב עלו לצלם הבית שלנו סגריה... ["אדוני תמונות רק אם אני מקבל סגריה..!!"
לתרומות:....
תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 20/02/2006 18:13:04
תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 20/02/2006 18:14:04

|