*:namespace prefix = o />זה קורה כמעט בכל יום, אולם לא תמיד זה מתועד.
שיתוף פעולה בין צוותי מתנדבי "הצלה" בארץ, הוא דבר שבשיגרה,
אולם הלילה זה קרה בין הטובים שבחבורה,
ונקלט במצלמה שנשלפה בצורה מהירה.
דיווח על תאונת דרכים קשה בצומת מורשה, הקפיץ למקום את מתנדבי "הצלה גוש-דן" יוסף קאליך, יצחק שיינפלד ואליהו לוינשטיין, שחשו לטפל בנפגע אחד באורח בינוני, כשאליהם מצטרפים בשיתוף פעולה מקצועי החבר'ה הטובים של מתנדבי "הצלה" בירושלים, ה"ה אלי פולק וזאבי סופר, שנקלעו למקום במסגרת "מסע ***" (לא נחשוף סודות, כל הזכויות שמורות).
שלובות היו הידיים,
עת נשאו את הנפגע אחת ושתיים,
והכניסוהו לנט"ן בלא להתעכב אפי' דקותיים.
ואלי לוינשטיין פצח את פיו וחייך בשפתיים:
"מזל שיש לי 2 ידיים,
אחת של 'גוש-דן' ואחת של 'ירושלים'"...
[מישהו אמר "זק"א"....???]
ועתה לאחר שקראתם זאת במילים, ראו אף בתמונות - - -
תוקן על ידי - הצלה_רג - 21/02/2006 22:16:55