לפני כשנה בחג החנוכה ביצע המתנדב אליהו לוינשטיין החייאה מוצלחת על גבר ברח' זבוטינסקי בפ"ת, על יד הקיוסק שצמוד לגשר, בסמוך לביה"ח "בילינסון". אלי זכה אז לעלות 'נר חיים' באותו אדם, כפי שדווח בהרחבה כאן בפורום (להלן הקישור:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1217579).*:namespace prefix = o />
היום זה שוב קרה. שוב ברח' זבוטינסקי פ"ת, סמוך לביה"ח בילינסון, צמוד לגשר. אלא שהפעם זה קרה מעבר השני של הכביש.
- - -
היום (ב'), בשעה 13.15 לערך, הוציא מוקד מד"א ירקון ביפר לכוננים:
"פתח תקוה, רח' זבוטינסקי ליד הקניון הגדול, בת 40 נפלה ברחוב, פציעה קלה".
אלי מסיים לקרוא את הביפר ה'קליל' משהו, לפתע קולטות אוזניו 'זמירות' אחרות. מוקד מד"א ירקון משגר לאירוע ניידת טיפול נמרץ.
חושיו של אלי נדרכו. משהו פנימי שידר לו אותות דחופים. למרות לו"זו הצפוף, הוא 'קיבל החלטות' ויצא במהירות לעבר כתובת האירוע.
בהגיעו לשם, התחוור לו כי מדובר במקרה החייאה על אותה גב', שהתברר לו כי היא חולה קרדיאלית.
אלי החל מיד בפעולות החייאה אינטנסיביות, כשאליו מצטרפים צוות נט"ן פ"ת.
לאחר פעולות ההחייאה שכללו גם 2 שוקים חשמליים, חזר הדופק לאותה חולה, והיא פונתה ע"י הנט"ן במהירות לביה"ח "בילינסון" הסמוך.
- - -
מתנדבי "הצלה גוש-דן" שוקלים לפנות לוועדת השמות של עיריית פתח-תקווה, בבקשה לקרוא לגשר שבסמוך לביה"ח "בילינסון", המקשר בין שני עברי כביש זבוטינסקי, בשם – "גשר החיים של אלי"...
תוקן על ידי - הצלה_דן - 20/02/2006 19:14:06