צוות_צפון אפשר פרטים??תמונות כפי שצולמו ע"י madboy מפורום סקופים וחדשות ברוטר.http://rotter.net/forum/scoops1/6974.shtmlבמקום [לפי התמונות] אט"ן ב"ב דן 17 וכמובן אליהו על האופנוע הכי **** ב**"*.
3
2