ת.ד. קשה בקרית אונו. "דן45 בדרכו..מקום..". מצורף קובץ
מדובר בת.ד. בין אטובוס של חברת "קווים" לבין רכב פרטי, ברחוב בר אילן בק. אונו. מהמקום פונו:3 נפגעים ע" הפילוג: 1 בינוני/קשה, 2 [סבתא ונכדה] קל/בינוני ע"י הפרמדיק של "הצלה גוש דן" הרב צבי עקשטיין נהוג בדן 49 ואמבולנס נוסף של ירקון לביה"ח תל השומר.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מהמצלם.
כל הזכויות שמרות.
תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 21/02/2006 21:27:27
נשלח ב-22/2/2006 17:11
למוקאסד היקר ! בא נחשוב ביחד למה אין תמונה של 49 ? מממממממ........ האאאאאא אולי בגלל שהיו צריכים לפנות פצוע לביה"ח , או אולי לדעתך שהפצוע יחכה, עכשיו צריך בוק עם ה -49 , ולהוי ידוע שגם הצלם חובש ,(פארמדיק), ולא יכל בזמן טיפול לצלם כאילו דא .
נשלח ב-22/2/2006 17:10
*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
משום שרק אחרי שדן (45) לוין סיים להעניק את הטיפול המקצועי לנפגעים, הוא התפנה ללקט מס' זויות צילום נפלאות, כדרכו בקודש...
נשלח ב-22/2/2006 15:59
למה אין תמונה של דן 49?
נשלח ב-22/2/2006 10:52
בס"ד
התמונות מזעזעות. טוב שפורסמו. אולי ירתיעו מישהו וימנעו תאונות בעתיד??!!!