בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בקרית אונו. "דן45 בדרכו..מקום..".

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/2/2006 21:28 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בקרית אונו. "דן45 בדרכו..מקום..".
מצורף קובץ

מדובר בת.ד. בין אטובוס של חברת "קווים" לבין רכב פרטי, ברחוב בר אילן בק. אונו.
 מהמקום פונו:3 נפגעים ע" הפילוג: 1 בינוני/קשה, 2 [סבתא ונכדה] קל/בינוני
ע"י הפרמדיק של "הצלה גוש דן" הרב צבי עקשטיין נהוג בדן 49 ואמבולנס נוסף של ירקון לביה"ח תל השומר.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מהמצלם.

כל הזכויות שמרות.

תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 21/02/2006 21:27:27



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 23:45 לינק ישיר 

תמונות יפות מאוד תמשיך כך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 10:52 לינק ישיר 

בס"ד

התמונות מזעזעות. טוב שפורסמו.
אולי ירתיעו מישהו וימנעו תאונות בעתיד??!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 15:59 לינק ישיר 

למה אין תמונה של דן 49?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 17:10 לינק ישיר 

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

משום שרק אחרי שדן (45) לוין סיים להעניק את הטיפול המקצועי לנפגעים, הוא התפנה ללקט מס' זויות צילום נפלאות, כדרכו בקודש...

 

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 17:11 לינק ישיר 

למוקאסד היקר ! בא נחשוב ביחד למה אין תמונה של 49 ?  מממממממ........  האאאאאא אולי בגלל שהיו צריכים לפנות פצוע לביה"ח ,  או אולי לדעתך שהפצוע יחכה, עכשיו צריך בוק עם ה -49 , ולהוי ידוע שגם הצלם חובש ,(פארמדיק), ולא יכל בזמן טיפול לצלם כאילו דא .  



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בקרית אונו. "דן45 בדרכו..מקום..".
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext