*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
מדובר בתאונת דרכים שאירעה ביום שלישי בערב בכביש מס' 4 סמוך למחלף בר-אילן.
מדובר בנהג משאית ש'נגע קלות' באופנוע עליו היו רכובים שניים – אב ובתו.
הבת טופלה במקום ע"י המתנדבים אחר שנחבטה הגונות.
האב שטען – "אני בסדר" – שוכנע גם הוא להתפנות.
- - -
תודה למוטי על התמונות ולנטע על הזוויות...