העדכון הוא ברור.כמו בכל הארץ כך גם ברחוב אסא קדמוני בת"א, היו אלה משחקי נפצים של ילדים, ללא נפגעים.
יצויין, כי השנה כבר טופלו מס' בני נוער שנפגעו בגופם מחומרי נפץ אלו המהווים מטענים קטנים לכל דבר.
ישמרנו ה'! *:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
|
|