בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אין מספיק מקומות חניה בקניון איילון????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2006 13:53 לינק ישיר 
אין מספיק מקומות חניה בקניון איילון????
מצורף קובץ

הצלה דן בבקשה

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 17:53 לינק ישיר 


שעה קצרה לפני שבת אירעה תאונה זו.

רכב ה'טויוטה' איבד שליטה והתנגש בעוצמה ב'סובארו' שחנה ובו 2 אנשים.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שחשו למקום החישו להם עזרה והשניים פונו במצב קל לביה"ח.
*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 13:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 13:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אין מספיק מקומות חניה בקניון איילון????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext