הקפה לא היה כ"כ טוב...
בשעות הבוקר של יום שישי נמסר על מקרה של כוויות לבן 1.5 ברח' נורוק בב"ב. מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שמעון אטינגר ואלעזר בירנצוייג שהגיעו במהירות למקום, גילו פעוט כבן 1.5 שנכווה בפלג גופו העליון מכוס קפה רותח. הם העניקו לו טיפול רפואי ראשוני באמצעות ערכת ה"ברנשילד" של "הצלה גוש-דן" והוא פונה ע"י אט"ן ב"ב לביה"ח "שניידר" לילדים בפ"ת, כשהוא סובל מכ-30% כוויות בדרגה בינונית.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 26/02/2006 17:43:56
|
|