בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הקפה לא היה כ"כ טוב...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2006 17:44 לינק ישיר 
הקפה לא היה כ"כ טוב...


בשעות הבוקר של יום שישי נמסר על מקרה של כוויות לבן 1.5 ברח' נורוק בב"ב.
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שמעון אטינגר ואלעזר בירנצוייג שהגיעו במהירות למקום, גילו פעוט כבן 1.5 שנכווה בפלג גופו העליון מכוס קפה רותח.
הם העניקו לו טיפול רפואי ראשוני באמצעות ערכת ה"ברנשילד" של "הצלה גוש-דן" והוא פונה ע"י אט"ן ב"ב לביה"ח "שניידר" לילדים בפ"ת, כשהוא סובל מכ-30% כוויות בדרגה בינונית.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 26/02/2006 17:43:56



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הקפה לא היה כ"כ טוב...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext