| נשלח ב-27/2/2006 18:47 |
|
| |
כולם מאוחדים בדעה: זה מגיע להן!
כמדי שנה בשנה, נערך גם השנה ועד נשות "הצלה גוש-דן" לקראת הערב המסורתי המפואר הנערך מדי שנה לנשות המתנדבים לקראת ימי חג הפורים.
הנשים, אלה המצויות מאחורי הפרגוד, התומכות כל העת בפעילות הנפלאה של הצלת החיים, תוך הקרבה ומסירות רבה מצידן, זוכות להערכה רבה מצד בעליהן המתנדבים ומצד הנהלת הארגון.
בארגון "הצלה גוש-דן" טבעו לגביהן את מטבע הלשון: "שלנו ושלכם - שלהן הוא!"
כאמור, כמדי שנה, ייערך להם ערב מפואר על יד שולחנות ערוכים עם תוכנית מיוחדת, בסיומה תקבל כל משתתפת שי יוקרתי.
הערב יתקיים בע"ה ביום רביעי הקרוב, ר"ח אדר (1 במרץ 06), באולמי "קינג סלמון" ברח' חגי בבני-ברק, בשעה 19.30.
* * * באם ידוע לכם על אחת שלא קיבלה עדיין הזמנה, נא עדכנו זאת בהקדם במשרדי הארגון: 03-5789911
|
|
|
|
| נשלח ב-28/2/2006 15:26 |
|
| |
מצורף קובץ.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/3/2006 09:32 |
|
| |
כל הכבוד !
שמעתי .. שהיה מדהים, כל הכבוד על האירגון, על הכיבוד, היה יפה מעניין ופשוט אין מילים.
וכמובן תודה על המתנה המהממת .
ת ו ד ה אושי ת ו דה !!
|
|
|
|
| נשלח ב-2/3/2006 17:27 |
|
| |
אכן ערב מרשים ומהנה, כמיטב המסורת של ועד נשות "הצלה גוש-דן".
- - -
אגב, חשוב לציין כי בכל אותן שעות של האירוע, כמעט ולא היו הזנקות למקרי חירום (בלשון המתנדבים: לא היו אירועים). ה-כ-ל, כדי שהגברים יוכלו (לפחות פעם בשנה) לשמש כשמרטפים הגונים (ללא התחמקויות ותירוצים).
אירוע אחד של תאונת דרכים בכל זאת היה, אולם אליו הזדמן מיידית מתנדב (גרוסברגר) שדיווח כי אין צורך בכוחות נוספים.
אכן, "בזכות נשים צדקניות"...
|
|
|
|
|