בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לא חבל על הקורטינה?? ת.ד. קשה בפ"ת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/2/2006 23:03 לינק ישיר 
לא חבל על הקורטינה?? ת.ד. קשה בפ"ת
מצורף קובץ

הצלה דן בבקשה.

אין רשות להשתמש בתמונות ללא אישור בכתב מ"הצלה גוש דן" ע"ר.

צילום: דוברות "הצלה גוש דן"



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 14:08 לינק ישיר 

לפי מה שהבנתי מאמיתי , בקורטינה היה לכוד החבר של הנהג שישב לידו , ובגלל שכל תנועה גרמה לו לכאבים איומים ( בגלל השברים בצלעות ופגיעה בראש ) הוחלט שהטוב ביותר זה חילוץ ע"י הוצאת דלתות וכל מה שמפריע להוצאת הנפגע במינימום תזוזה , כמובן שבכל הזמן הזה אמיתי נשאר ברכב עם הפצוע כדי לעודדו ולקבע את ראשו .  



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2006 20:59 לינק ישיר 

רק שאלה האם היה צריך חילוץ של צוותי הכיבוי ? כי אני רואה את הצוות חילוץ של פ"ת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2006 20:05 לינק ישיר 

תודה רבה על העידכון.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/3/2006 18:42 לינק ישיר 


סוף סוף זה מעניין מישהו.
אז ככה.
מדובר בתאונת דרכים שאירעה בתחילת השבוע בצומת הרחובות ז'בוטינסקי / הסיבים בפ"ת.
רכב מסוג 'יונדאי' איבד שליטה לנוכח רכב האספנות 'פורד קורטינה' שראה ונכנס בו בעוצמה.
הצוות המיתולוגי של האמבולנס של "צוות צפון" של "הצלה גוש-דן", מיהר להגיע למקום והחל להגיש את עזרתו לנפגעים שהתחלקו ל-5 (ה'יונדאי'ם) במצב קל ו-2 (ה'פורד'ים) במצב בינוני.
אליהו לוינשטיין לקח פיקוד על האירוע כנהג האמבולנס הראשון שהגיע לאירוע, ולאחר סקירה ראשונית התמקד אמיתי מושקט על הנוסע שישב ליד הנהג ב'קורטינה' שסבל מחבלת חזה ושברים בגפיים.
אותו צוות מיתולוגי אף סייע בפינוי כשהוא מצטרף לנט"ן ורגיל נוסף ש'אספו' את הנפגעים לביה"ח.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 01/03/2006 18:40:56



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2006 18:19 לינק ישיר 

מה היה שם ?

אולי חוץ מהתמונות שמישהו ייתן רקע מה היה ???????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/2/2006 23:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

10



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

8



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 23:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לא חבל על הקורטינה?? ת.ד. קשה בפ"ת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext