בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עכשיו ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון - ק,רגל ומחוסרת הכרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/3/2006 09:26 לינק ישיר 
עכשיו ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון - ק,רגל ומחוסרת הכרה


לפני כמספר דקות התקבלה הודעה על ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון על גבול רמת גן - בני ברק.

לפי דיווח ראשוני מדובר במשאית מנוף שפגעה בהולכת רגל ועלתה עליה. נהג המשאית (ב.מ.)כנראה לא הבחין בכך והמשיך בנסיעה, עוברים ושבים סימנו לו לעצור לאחר מספר מטרים רבים.
 מתנדבי "הצלה גוש-דן" ישראל הרשטיק ואפי דוידיאן טיפלו במקום בבת 60 שהוגדרה כמולטי טראומה קשה , 2 רגלים קטועות חלקית תוך איבוד דם רב ומחוסרת הכרה. פונתה במצב קשה ע"י נט"ן מד"א לביה"ח.


נכון לרגע זה הכביש עדיין סגור לתנועה יתכנו עומסים באיזור.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/03/2006 17:19:19



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/3/2006 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוזי ברק 2



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-12/3/2006 01:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צילום :עוזי ברק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנ"ל נפטרה בביה"ח.

ת.נ.צ.ב.ה.


1

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 18:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הגלגלים שרמסו את רגלי האשה...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 18:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ובינתיים, מעין המצלמה המשטרתית.

צילום: שרון טל - יחצ''מ - לשכת דוברות ת''א

במרכז הכביש ניתן לראות את כתם הדם הגדול.
בשמאל התמונה 'מציץ' ארגז הציוד מאופנועו של אפרים דודיאן, שסייע ביד רוכבו להגיע למקום במהירות, למרות לחצי התנועה של שעות הבוקר ובעקבות התאונה.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 10:25 לינק ישיר 

התמונות בדרך.

תודה לחדר פיקוד היקר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עכשיו ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון - ק,רגל ומחוסרת הכרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext