עכשיו ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון - ק,רגל ומחוסרת הכרה
לפני כמספר דקות התקבלה הודעה על ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון על גבול רמת גן - בני ברק.
לפי דיווח ראשוני מדובר במשאית מנוף שפגעה בהולכת רגל ועלתה עליה. נהג המשאית (ב.מ.)כנראה לא הבחין בכך והמשיך בנסיעה, עוברים ושבים סימנו לו לעצור לאחר מספר מטרים רבים. מתנדבי "הצלה גוש-דן" ישראל הרשטיק ואפי דוידיאן טיפלו במקום בבת 60 שהוגדרה כמולטי טראומה קשה , 2 רגלים קטועות חלקית תוך איבוד דם רב ומחוסרת הכרה. פונתה במצב קשה ע"י נט"ן מד"א לביה"ח.
נכון לרגע זה הכביש עדיין סגור לתנועה יתכנו עומסים באיזור.
במרכז הכביש ניתן לראות את כתם הדם הגדול. בשמאל התמונה 'מציץ' ארגז הציוד מאופנועו של אפרים דודיאן, שסייע ביד רוכבו להגיע למקום במהירות, למרות לחצי התנועה של שעות הבוקר ובעקבות התאונה.