כבמטה קסם הופיע המתנדב בצומת קסם
אמש, בשעות הקטנות של הלילה, התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בכביש מס' 5 - צומת קסם לכיוון מערב.
מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" יוסף קליך שהגיע למקום במהירות, גילה נהגת שמסיבה לא ברורה איבדה שליטה על רכבה, התנגשה במעקה הבטיחות שהטיח אותה שוב למרכז הכביש.
הוא החל מעניק לה טיפול רפואי ראשוני, כשבמקביל מגיעים למקום נט"ן מד"א וצוות חילוץ של כבאים.
לאחר כשלושת רבעי השעה(!) בהם עמלו אנשי הכיבוי לחלץ אותה, פונתה הנהגת במצב קשה ע"י נט"ן מד"א ירקון (18) לחדר הטראומה בביה"ח "בילינסון" בפ"ת.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/03/2006 17:08:41
|
|