המוקדן הגדול מכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוי אדיר, אדיר... אין עליו!שליטה על המחשב, השיגור, הכריזה, המירס של הצלה, הגל של מד"א, וההצטיינות הבלעדית שלו: הודעות הביטול בביפר (חוסך לרבים מאתנו צעקות מה'בוס'...).אם הוא רק ידע שהוא תועד...