בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/3/2006 08:44 לינק ישיר 
"הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה !

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יאבטחו את עשרות אלפי המשתתפים בההילולא בליז'ענסק - גם השנה.

לאחר ההצלחה הגדולה בשנה שעברה גם השנה הוחלט שמתנדבי - 'הצלה' גוש-דן יאבטחו את רבבות העולים להשתטח על ציונו של הרה"ק רבי אלימלך מליז'ענסק זי"ע, בעיירה ליז'ענסק שבפולין.

מתנדבי מד"א- 'הצלה' גוש-דן יאבטחו את רבבות העולים להשתטח על ציונו של הרה"ק רבי אלימלך מליז'ענסק זי"ע, בעיירה ליז'ענסק שבפולין.

קבוצה נבחרת של 30 מתנדבים בפיקודו האישי של הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן, ייצאו לליזענסק בחסותו האדיבה של ר' שלמה שליסל מבעלי חברת הנסיעות "עקיבא-לכיש טורס", לאבטח רפואית את רבבות העולים עם הרכבת האוירית הגדולה שתגיע ליז'ענסקה מכל תפוצות תבל.

המתנדבים הכוללים רופאים, פראמדיקים ונהגי אמבולנסים בארץ, יגיעו עם ציוד רפואי מתקדם, ויתפרסו בסביבות האוהל, בית הכנסת אורחים, והאוטובוסים הרבים, בכדי לתת מענה רפואי מהיר במקרה הצורך ח"ו.

זכות בעל ההילולא תגן על כל עם ישראל להיוושע בדבר ישועה ורחמים.


ולרענון זכרונכם .. מצ"ב סט תמונות מהאבטחה בשנה שעברה, (כולל התמונה הידועה שפורסמה ע"י "חומדי הקרדיט" שהתעלמו ממנכ"ל "הצלה" העומד במרכז התמונה)


ובאתר הרשמי:
http://hazalagd.250free.com/activity4.htm


--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

תוקן על ידי - הצלה_רג - 05/03/2006 9:48:29



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 18:02 לינק ישיר 


גלוקוז היקר!

נשלחה לך אתמול הודעה בתיבה האישית בה התבקשת שלא לחרוג מדרך הפורום המכובד המכבד את עצמו ואת זולתו.

אנו חוזרים על הדברים בפומבי ומבקשים להימנע מהכפשת הזולת למרות נכונות הדברים.

- - -

shmulik10 הנכבד!

אין כאן המקום לעשות את דין שמים של אחרים, למרות שהדברים כואבים והאמת זועקת. ליבנו איתכם!

אנו בקשנו לפרסם את הדברים כפי שהם, כפי שהדברים התבצעו בשנים שעברו וכפי שבע"ה הם ימשיכו להתבצע גם השנה.

אנו לא שואבים את הסיפוק מפרסום הדברים, אלא מביצועם בפועל מהצלת חייו של בר ישראל נוסף ומסיוע לכל מקרה חירום רפואי, במהירות, במקצועיות ובנחישות.

תקוותנו ותפילתנו כי כל הנוסעים יסעו ויחזרו לשלום ויתמלאו כל משאלות ליבם לטובה, בזכותו של בעל ההילולא זכותו תגן עלינו ועל ישראל אמן!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 15:21 לינק ישיר 

חוצפתם עוברת גבולות !!!

יהודים תקלטו !!!

ישנם שמועות על קנוניה שלהם יחד עם עיתון המודיע !!!  כן כן העניין בדוק.

לפי הנתונים שבידי עיתון המודיע שיבש ו"תיקן" כתבה לפי "ראות" עיניו כשממש לא התבייש להסתיר את נטייתו למען הצלה ירושלים, ומחק באופן גלוי כל סממן על "הצלה" שעשה ועושה את עבודת הקודש.

אני עדיין לא רוצה לתת פרטים מדוייקים משום שבטוח זה יפגע ב.. וב..  וזאת משום שההוכחות ברורות !


כואב הלב שישנם אנשים שקוראים לעצמם "ארגון להצלת חיים" כשכל כוונתם לסחוט כספים ותו לא.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2006 14:25 לינק ישיר 


זה מדהים לראות עד היכן אדם מסוגל להשפיל עצמו בכדי להתרומם על חשבון הזולת.

ללא בושה מפרסם הארגון הירושלמי שמות של מתנדבים מהצלה גוש דן ומהצלה אשדוד, כאילו מתנדבים אלה פעלו בשמם בליזענסק שנה שעברה.

חשבתי שאחרי שכתבתי את דברי אמש אתבדה אך לא תיארתי לעצמי עד כמה נכונה אמרת חז"ל "הקנאה התאוה והכבוד..."

ובהקשר למחיקת האשכול על האירוע של קריסת המנוף בת"א, הרי שאחר שכותבים שאלו מדוע נמחק האשכול, ענו המנהלים שאינם יודעים איך זה נעלם... ומס' שעות אח"כ נעלם גם אשכול זה... אולי הם עוד מעט יעלימו את כל גוש דן...






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 10:33 לינק ישיר 


זה פשוט נהדר שהבאת 'דעה אחרת' החשובה לנו מאוד...

אכן המתנדבים משני הארגונים - הפועלים במרץ רב בשטח - היו בליזענסק וגם טיפלו באלה שנזקקו לטיפול רפואי.

תודה על הפרגון ותודה גדולה יותר על הבאת שמותיהם של המתנדבים היקרים, שגם שם רחוק מהבית, עת באים הם להשתטח ולהתפלל על ציונו הקדוש של הרה"ק רבי אלימלך זי"ע, ליבם ער לצרכי הזולת ופועם איתם יחד במקרה של מצב חירום רפואי.

ה"בצוותא שלנו", הוא דבר נהדר - ימי הכיף, שיתוף הפעולה, והפורום ששמח לארח אתכם ולהתעדכן על הדברים הגדולים שמתבצעים על ידכם במרחבי דרום הארץ.

לא נותר אלא לסיים במשפט שציטטת:
"איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק"




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 09:57 לינק ישיר 

- דעה אחרת -

אתה צודק!

אבל בעיני  "הצלה אשדוד" ו"הצלה"   - מעבר לכך שהם מנהלים קופה נפרדת הרי הם היינו אך - פועלים יחד מתייעצים יחד, וכמובן עובדים למען מטרה אחת ויחידה - הצלת חיי אדם !

כמובן גם הפעם האבטחה בליזענסק בראשותו ובניצוחו של הנמכ"ל אשר שלומוביץ הי"ו כוללת צוות בכיר מהצלה אשדוד וכמובן את יוסי לנדאו הי"ו שתרם ותורם רבות למען הצלחת המסע.

>> ו..לא לשכוח את נותן החסות " עקיבא טורס "   הרב שלמה שליסל הי"ו. << "הצלה גוש-דן" - מה לא עושים בשבילך ?! אתר הצלה - http://hazala.250free.com/



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 18:36 לינק ישיר 

בני ברקים יקרים שלום אני נותן לכם את הקרדיט בשמחה אבל אל תשכחו שמתנדבים (חובשים בכירים) מ"הצלה אשדוד" (כן האירגון ההוא שנהנה איתכם בחופש בצוותא בבני דרום. היה כיף לא ?)     מאבטחים כבר זו השנה השביעית ברצף את המקום הקדוש הזה כמובן תחת שרביט פיקדו של המנכ"ל המהולל  ר' אשר שלומביץ שיחי' תעיינו בתמונות שהכנסתם לפרום ותגלו שמככבים שם גם מתנדבים שאתם לא כ"כ מכירים מגיזרת                 " אזור דן "    לדוגמא את יוסי לנדא ויעקב מילר (219לכיש) מחשובי המתנדבים בכל אופן את הקרדיט של הניהול נעניק לידידנו מ"הצלה גוש דן" בשיתוף עם בכירי "הצלה אשדוד" איש לרעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק .   

ד"א שמענו שארגנתם ערב מדהים לנשי "הצלה גוש דן" .


נשמח לקבל את תגובתיכם   הגיבו בהמוניכם
                                                                                            



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 14:23 לינק ישיר 

חבר'ה, זה לא יעזור לכם.
אתם תמשיכו לזכות במצוות ואחרים יעשו עליכם קופה ופרסומות...
אתם תמשיכו לטפל באירועים ולהציל חיים והם ינכסו את זה לעצמם...

וכשיש ארוע באזור גוש-דן והחבר'ה שלכם טיפלו, אז מבחינתם לא היה בכלל כזה אירוע (דוגמא אחרונה היא קריסת המנוף בת"א - נפתח שם אשכול ע"י אחד הכותבים ונמחק ע"י מנהלי הפורום...) ומבחינת העתונות המשוחדת על-ידם לא היו כונני הצלה במקום, למרות שהם יודעים בבירור שאתם הייתם וטיפלתם והצלתם חיים כמו שאתם יודעים לעשות.

יפה גם היה לראות איך שהם מנסים לתפוס טרמפ על אירוע טראגי שאירע במושב מירון, ובכותרת כתוב שמתנדבים מירושלים טיפלו בילד מב"ב...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 08:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext