גלוקוז היקר!
נשלחה לך אתמול הודעה בתיבה האישית בה התבקשת שלא לחרוג מדרך הפורום המכובד המכבד את עצמו ואת זולתו.
אנו חוזרים על הדברים בפומבי ומבקשים להימנע מהכפשת הזולת למרות נכונות הדברים.
- - -
shmulik10 הנכבד!
אין כאן המקום לעשות את דין שמים של אחרים, למרות שהדברים כואבים והאמת זועקת. ליבנו איתכם!
אנו בקשנו לפרסם את הדברים כפי שהם, כפי שהדברים התבצעו בשנים שעברו וכפי שבע"ה הם ימשיכו להתבצע גם השנה.
אנו לא שואבים את הסיפוק מפרסום הדברים, אלא מביצועם בפועל מהצלת חייו של בר ישראל נוסף ומסיוע לכל מקרה חירום רפואי, במהירות, במקצועיות ובנחישות.
תקוותנו ותפילתנו כי כל הנוסעים יסעו ויחזרו לשלום ויתמלאו כל משאלות ליבם לטובה, בזכותו של בעל ההילולא זכותו תגן עלינו ועל ישראל אמן!
|
|