בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ר"ג: 'אסון' ו"אוסם" משמשים בערבוביא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/3/2006 10:53 לינק ישיר 
ר"ג: 'אסון' ו"אוסם" משמשים בערבוביא


הבוקר, בשעה 07.00 בקירוב אירע אסון בר"ג.

משאית של "אוסם" שנסעה על ציר ז'בוטינסקי מצומת עלית בר"ג לכיוון צומת פרשת דרכים בת"א (ממזרח למערב), פגעה בהולך רגל שככל הנראה התפרץ לכביש על גשר שיפמן.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" חיים פינקלשטיין ודוד בן-שמואל שהגיעו למקום במהירות, נחרדו לגלות כי לא ניתן כבר להציל את חייו של האיש.

רופא נט"ן מד"א מתחנת ר"ג שהגיע למקום קבע את מותו.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/03/2006 18:15:30



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 18:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בוחני תנועה ממשטרת ישראל ליד המשאית הפוגעת.

צילום: שרון טל - יחצ''מ- לשכת דוברות משטרת מחוז ת''א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ר"ג: 'אסון' ו"אוסם" משמשים בערבוביא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext