בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התחילו לשנן: המחירים החדשים במד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/3/2006 18:36 לינק ישיר 
התחילו לשנן: המחירים החדשים במד"א


בשורה טובה לציבור החולים והנפגעים (שלא יזדקקו) - - -

שר הבריאות, יעקב אדרי, חתם על תקנות לפיהן, החל מיום שישי, יופחת התשלום על נסיעה באמבולנס של מד"א ב-7%.

ההנחה היא חלק ממדיניות משרד הבריאות להפחית את מחיר התשלומים הנגבים מהחולים.

- - -

אז התחילו לשנן כדי שלא תטעו במילוי הטפסים...



תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/03/2006 18:36:05



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2006 19:56 לינק ישיר 

עניתי לעצמי....:

טוב זה הולך ככה:
לאמב' רגיל בין 7:00 ל-19:00 בימי חול - 306.9

לאמב' רגיל בשבתות וחגים, ובין 19:00 ל- 7:00 בימי חול - 367.35

לאמב' רגיל לתאונת דרכים - 530.1

לנט"ן בין 7:00 ל-19:00 - 618.45

לנט"ן בין 19:00 ל- 7:00 ובשבתות וחגים - 744

בסה"כ לא שינוי משמעותי ביותר...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2006 19:47 לינק ישיר 

7% זה אחלה של מספר...
השאלה כמה זה יוצא! :-)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התחילו לשנן: המחירים החדשים במד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext