בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לחצו לו על הכיס והוא הרגיש לחץ בחזה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/3/2006 18:56 לינק ישיר 
לחצו לו על הכיס והוא הרגיש לחץ בחזה


בשעות הערב התקבלה קריאה על אדם עם כאבים בחזה בחנות ברח' רבי עקיבא בב"ב.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שמעון אטינגר, מאיר זרגריאן, אליהו לוינשטיין ומרדכי ליברמן עם חזי גוטמן, שהגיעו במהירות למקום, החלו בטיפול רפואי ראשוני ובקשו להעבירו לניידת הטיפול נמרץ שהגיעה למקום.

להפתעתם, אמר האיש כי אינו יכול לעזוב את החנות מכיון שיש לו 'אורחים בלתי קרואים'.

המתנדבים גילו כי ה'אורחים' אינם אלא אנשי מחלקת ההוצאה לפועל של עיריית ב"ב שבאו לגבות את חובם באיומי עיקול עקב אי תשלום ארנונה.

ה'חולה' הועבר לטיפולם של הפאראמדיקים אלעד וגברי מאט"ן ב"ב.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לחצו לו על הכיס והוא הרגיש לחץ בחזה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext