זוכרים את הפצוע מהת.ד. ליד קניון ר"ג?
מצורף קובץ זוכרים אתם את האירוע הקשה בו טיפלו מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" ברוכב אופנוע כבן 50 שנפגע קשות בתאונת דרכים סמוך לקניון איילון בר"ג?
הנ"ל פונה במצב קשה מאד לא יציב, לביה"ח "איכילוב" בת"א.
למרות התחזיות הפסימיות של הצוות הרפואי, העניק לו הבורא את חייו והוא הלך והחלים אט אט.
המתנדבים המשיכו ללוות את הפצוע ומשפחתו בתקופת אשפוזו עד לשחרורו מבית החולים ואף לאחר מכן.
מחר, יום חמישי, תתקיים בע"ה סעודה רבת משתתפים בו יתנו כולם שבח והודיה לבורא עולם על חסדיו המרובים בהחלמתו של אותו אדם.
כשהוא נרגש כולו התקשר היום אותו אדם למתנדבי "הצלה גוש-דן" אשר טיפלו בו והזמינם להיות איתו בשמחתו - - - "טיפלתם בי בשעותי הקשות, הייתם עמי ועם בני משפחתי בתקופה הלא-קלה, עתה מבקש אני שתבואו שוב להיות עמי בסעודת ההודיה לה' על רוב חסדיו ועל שליחיו הנאמנים - אתם, המתנדבים המסורים".
לפניכם לינק לדיווח על התאונה כאן בפורום:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1766780*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

|
|