בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תותחים זה לא מילה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/3/2006 21:47 לינק ישיר 
תותחים זה לא מילה
מצורף קובץ

לא תאמינו אבל בהפרש של שעות הצליחו מתנדבי "הצלה אשדוד" לבצע שתי החיאות מוצלחות  האחד קרה ברחוב בני ברית שהוא הרחוב הראשי של אשדוד גבר כבן חמשים התמוטט ברחוב. מתנדב  הצלה אשדוד הרב אפרים פונפנדר שהגיע מיידית למקום דווח על החייאה .במהרה חברו איליו עוד שני מתנדבים שהצטרפו לצוות האט"ן בראשות הפראמדיק איגור ארטל והחלו בנסיונות החיאה. לאחר מאמצים מרובים החזיר האיש דופק ופונה לביה"ח קפלן במצב יציב. לאחר מס' שעות הזעקו המתנדבים לאזור רובע ב' באשדוד גם שם  אותו מקרה לא קלאסי אדם שהטמוטט ברחוב והסיפור והסוף הטוב כבר ידוע פונה לביה"ח קפלן משם הוזעקו המתנדבים לתאונת דרכים ברח' יצחק הנשיא ליד הים בן 25 שקבל התקף אפלפסיה במהלך הנהיגה פגע ברכב שבא מולו בעוצמה רבה  התוצאה פצוע קשה ועוד שניים קל לכיש 51 בפיקודו של התורן מוקד המהולל זהר אלי  (הגדול) (כן כמו אצלכם אדיר וחזקי .) פיקד על הנפגעים בשטח בצורה מקצועית צוות האט"ן פינה את הפצוע הקשה ושני רגילים את הקל .

תוקן על ידי - דעה_אחרת - 08/03/2006 21:58:29



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/3/2006 08:55 לינק ישיר 

הרבה יישר כח.

כל הכבוד לחברה האלה שם באשדוד שעושים קידוש השם ומצילים חיים.

ממש מחמם את הלב.

אין מילים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 15:34 לינק ישיר 

תודה תודה על התגובות החמות והנלהבות מחמם את הלב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 12:22 לינק ישיר 


'דעה אחרת' ה-ע-נ-ק!

האמן לי, היטבת להגדיר זאת בכותרת. ופשוט לא מצאתי הגדרה אחרת מלבד 'תותחים'.

המהירות, המקצועיות, המיומנות, הפריסה והעיקר  - הסייעתא דשמיא.

אכן, אשריכם - מתנדבי "הצלה אשדוד"!

- - -

צוות דרום!

נהניתי מההערה/משפט/שאלה בעניין אזור הדרום...

אין עליך - - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 09:57 לינק ישיר 

אכן כל הכבוד "הצלה אשדוד" 

2 החייאות מוצלחות בהפרש זמן קצר כל כך רק מעיד על עמידה מצויינת בזמנים ובתיפקוד נאה ברחבי האזור,
המשיכו להציל חיים ! 

אשריכם !!!

 ... אתם גם בצד דרום לא ? ..

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 22:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התאונה המדוברת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 22:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

זהר  התורן התותח בכל הזמנים (אר"ן אר"ן אר"ן)





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 21:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מזוית שונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תותחים זה לא מילה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext