* * "נס הצלה" משמים ל"הצלה" !!! **
* * "נס הצלה" משמים ל"הצלה" !!! * *
"נס" נדהמים על הנס הגלוי צעקנו כולנו מיד "נס"!!!
סיפור מפתיע מפחיד ושיש המון מה ללמוד ממנו קרה השבוע.
וכך זה היה :
הפאראמדיק סמנכ"ל רפואה ב"הצלה" (גוש-דן) הרב צבי אקשטיין שליט"א שזה לא מכבר קיבל לידיו את הלייפאק המשוכלל ביותר בעולם, עובד באיזור ירושלים בעת כזו או אחרת, (ונותן גיבוי חזק לירושלמים ששמחים לקבל עזרה מקצועית שאין כמותו..).
יום ד' - יום רגיל, עבודה רגילה אביו של הרב צבי הי"ו נמצא איתו בעבודה והנה איזשהו "דחף" (בלשונינו "נס") אמר לאביו להעלות לכביש החיצוני ? ? כן ללא כל סיבה, אף פעם הוא לא הרגיש כזה דחף משונה ואף פעם גם לא עלה סתם כך באמצע העבודה.
ו... האבא מגיע לכביש היכן שחונה רכבו של בנו הסמנכ"ל ומה רואות עיניו -- ש ח ו ר !!!!! - ב.מ. (ערבי) שובר את החלון של הרכב לנגד עיניו של האבא ו.. לא אחר מאשר לוקח את הלייפאק היקר !!!
"השם היושב במרומים - לא !!!!!! " זעק האבא, רק את זה לא, הלייפאק שכבר הספיק להציל יהודים יגנב ??? לא לא , לא ולא ...
אך היושב במרומים יודע ורואה כל הנסתרות - יודע הוא שהלייפאק ששייך ל"הצלה גוש-דן" מיועד אך ורק להצלת חיים, ונתרם בעילום שם רק לשם שמים, לכן שלח את האבא לרכב .
ו.. הערבי ה"גנב" הזה שם ליבו ש"עלו עליו" הניח את כל ה"סחורה" היקרה וברח כל עוד נפשו בו.
-- נס משמים --
יש מי שמשגיח מלמעלה על שלוחי מצווה !!
---
בימים הקרובים תכנס הנהלת "הצלה" וועדה שתדון בנושא ביטחון הציוד שלא יגנב ח"ו , וימוגן ע"י מיכשור טכנולוגי חדיש שיאפשר גישה מהירה בשעת הצורך ומאידך למנוע כל נסיון של גניבה.
אכן "נס גלוי" - הוא זה.
 |
|
|