| נשלח ב-12/3/2006 19:15 |
|
| |
חשוב להבדיל בין כביש למעבר חציה
תאונת דרכים קשה אירעה בשעות הצהריים המאוחרות של יום חמישי האחרון, בצומת הרחובות ז'בוטינסקי והמבדיל בר"ג.
מתנדב מד"א "הצלה" גוש-דן ישראל הרשטיק שהגיע במהירות למקום, החל להגיש סיוע ראשוני להולך רגל כבן 80 שחצה את רחוב ז'בוטינסקי שלא במעבר חציה, ונפגע בראשו באורח קשה.
נט"ן מד"א מת"א פינה אותו במצב קשה לחדר הטראומה בביה"ח "איכילוב" בת"א.
נהגת הרכב שהתלוננה על חבלת חזה וקוצר נשימה קל, פונתה אף היא לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.*:namespace prefix = o />
תוקן על ידי - הצלה_דן - 12/03/2006 19:14:29
|
|
|
|
| נשלח ב-20/3/2006 15:26 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 10:47 |
|
| |
אמש, בשעות אחה"צ, נפטר הפצוע מפצעיו בביה"ח "איכילוב" בתל-אביב.
בשורות טובות!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2006 12:23 |
|
| |
רפאל!
לברכך ב: ברוך בואך לפורום - זה לכאורה לא נכון, כי הנך צופה כבר תקופה ארוכה. לכן האיחול המתאים הוא:
ברכות לרגל השקת הניק! (אגב, שם יפה!).
תודה לך ולתגובה שאחריך על העמדת הדברים על דיוקם.
ההגעה שלכם לאירוע, היתה חשובה מאד והעזרה שהושטתם היתה חיונית ביותר, בפרט לאור פקקי התנועה הארוכים שנוצרו והשתרכו כתוצאה מהתאונה. לבד מאלו שהגיעו למקום, עוד נתקעו נוספים בפקק.
בפעם הבאה טוב יהיה אם תעדכנו באופן מיידי על האירועים השונים עם כל הפרטים הנכונים, בכדי שכולנו נהנה מיד מסיפור האירוע באופן הראוי.
|
|
|
|
| נשלח ב-13/3/2006 22:16 |
|
| |
תיקון הראשון שהגיע תוך 30 שניות מרגע קבלת הביפר היה דן 455 שהיה במרחק של 100 מטר ממקום התאונה, והחל בהחיאה. לאחר שתי דקות בערך הצטרפה מתנדבת מתל אביב שהיתה באוטובוס אשר היה בקרבת מקום והחלה לעזור לו לטפל בנפגע. ( וכמובן שגם מספר חברי הצלה גוש-דן הגיעו למקום אבל זה לא היה ממש בהתחלה כמו שהם מספרים פה )
|
|
|
|
| נשלח ב-13/3/2006 14:46 |
|
| |
שלום, יש לציין שהיו בתאונה כוננים נוספים (דן 455 ואנוכי - דן 294) וכן אמב' 53 עם שמוליק (שהגיע לפני הנט"ן).
|
|
|
|
|