מסיבת הודיה מרגשת נערכה ביום חמישי בערב, ע"י האדם שנפגע אנושות בתאונת הדרכים שאירעה סמוך לקניון איילון בר"ג, לפני מס' שבועות.
כזכור, דווח כאן בפורום על תאונת הדרכים שאירעה בין אותו אדם רוכב האופנוע בן ה-50, שנפגע ע"י רכב חולף ברח' מבצע קדש, סמוך ל"קניון איילון" בר"ג.*:namespace prefix = o />
מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן שהגיעו אליו במהירות, הגישו לו טיפול ראשוני והוא פונה במצב קשה ביותר ע"י אט"ן ב"ב לביה"ח "איכילוב" בת"א כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה.
לאחר כשבועיים בהם היה מחוסר הכרה, שבה אליו הכרתו בחסדי ה' ואט אט החל הוא מחלים מפציעתו הקשה לפליאת רופאיו ולשמחת בני משפחתו והמתנדבים. בכל תקופת החלמתו המשיכו המתנדבים ללוות אותו ובני משפחתו.
כאמור, ביום חמישי בערב, ערך אותו אדם סעודת הודיה רבתי בביתו, בהשתתפות מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ, המתנדבים וצוות מד"א שטיפל באיש.
בדברים מרגשים הודה האיש למתנדבים על התמיכה בו ובבני משפחתו לכל אורך הדרך החל מרגע התאונה, ואיחל כי מעתה ייפגשו הם רק בשמחות.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 12/03/2006 19:17:51